Re: [LINUX:6718] Re: Samba ve Turkce karakter problemi

Subject: Re: [LINUX:6718] Re: Samba ve Turkce karakter problemi
From: Baris SiMSEK (simsek@cclub.ktu.edu.tr)
Date: Thu 03 Jun 1999 - 19:59:43 EET DST

          Agziniza saglik ben de bunu soylemek istedim. Olay ne windows
dusmanligi ne de linux asikligi. Ben linux'un windows'a benzeme cabasini
kabul edemiyorum. Cunku ben linux'u terminallerden kullanirken sevmistim.
XWindows'u kullanmiyorum. Ben linux'un text ortaminin bu kadar kisa surede
nostaljik hale gelmesine karsiyim. Tamam belki linux'un gelisimi icin
bunlar sart ama bizim kolay kullanimi olan ve fakat ikide bir coken bir
isletim sistemimiz zaten var (Windows). Daha da acikcasi linux windows'la
ayri kulvarlarda yarisa basladi. Nedense linux windows'un kulvarina girdi.
Tabi onun bosalttigi kulvar bos kaldi.

- barI$ -