RedHat kurdum ama...

Subject: RedHat kurdum ama...
From: Serdar Özler (sozler@sitebest.com)
Date: Thu 03 Jun 1999 - 14:06:30 EET DST

Pazartesi gunu Gelecek'ten istettigim RedHat 6 CD'si Carsamba oglen elime
ulasti. Mutlu mutlu oturdum bilgisayarin basina ve kurdum RedHat'i.

Ama sorunlar basladi ve ne yazik ki kendim cozemedim:

1) X sunucusu olarak XBF_i740'in 1.0.0-glibc surumunun RPM'sini kurdum. X
calisiyor, fakat bayagi ilginc. xinitrc'den pencere yoneticisini
degistirdigimde, ya da sistemi ilk baslattigimda X normal aciliyor. Bunlari
yapmadan acarsam, mesela X'i kapatip hicbir seye dokunmadan tekrar acarsam,
X'in o garip arka plani geliyor, yaklasik 10-15 saniye hicbir sey yapmadan
bekliyor. Sonra aciliyor. Neden olabilir?

2) X'e girip ciktigimda bulundugum dizine core isimli bir dosya yaratilmis
oluyor. Hayli buyuk olabilen bu dosyayi /tmp'ye yarattirmanin bir yolu yok
mu?

3) X11Amp'i de kurdum. RedHat'la beraber 0.9-alpha3 geliyor. Calisiyor fakat
o da bir garip. Dosya calmaya calistigimda Segmentation fault verip cikiyor.
En iyisi dedim yeni surum kurayim. 0.9-beta1.1 indirdim ve RPM'yi kurdum.
Yine calmaya calistim. Bu sefer caldi. Dosya ismi tum dosyalarda @4@4 olarak
gozukse de caliyordu. Derken 1'inci dakika dolunca Segmentation fault
oluverdi ve x11amp'im kapandi.

Ne yapacagim, bir yardim lutfen.