[LINUX:11531] Re: www.MicroPsoft.com

Subject: [LINUX:11531] Re: www.MicroPsoft.com
From: Ozgur C. Demir (ocd@mail.koc.net)
Date: Thu 23 Dec 1999 - 14:51:01 EET

On Thu, 23 Dec 1999, Gundogan Bilen wrote:

Selamlar,

Murat beyin iki listeye ve benim e-mailime ozel olarak attigi maille
beraber size de cevap vereyim,

Yapmayi dusundugunuz sey neden yarar degilde zarar getirir,
Sonucta bir site hazirlamissiniz ve populerlesmesini isteyeceksiniz,
populerlesecek ve aslinda yazdiklari bizim gozumuzde 5 para etmeyen, son
derece bilgisiz insanlarin hazirladigi (Magazin + Bilgisayar) dergilerinde
site iniz ne diye gececek biliyormusunuz ? MS dusmani Linux cular Windows'a
savas acti... bu tip basliklar bizim icin hic bir deger tasimiyor
olabilir, ama maalesef bizim Linux un gelismesi yonunde ikna etmek ZORUNDA
oldugumuz kesim, yani kurumlarin Teknik/Idari yoneticilerinin gozunde bu
baslik Linux kullanicilarini ve Linux un kendisini "Akademik ortamda
genclerin ise yaramayan ucretsiz programlar urettikleri basit bir isletim
sistemi" olarak gormesine sebep olur, buna inanmiyor olabilirsiniz, sektor
de calismaya basladiniz mi bilmiyorum ama calistiginiz zaman goreceksiniz,
Ticari kurumlara Linux'u kabul ettirebilmek iste bu imaji yuzunden cok
zor, bu yuzden yarar yerine zarar getirir. Bir grup insanin urun
kotulemek icin hazirladigi sayfalarin karsisinda, urunu kotulenen firma
bir pazarlamaci gonderiyor ve sorulan sorulara "Onlari biz kaale bile
almiyoruz, kendi caplarinda bize saldiriyorlar ciddiye almaya
degmez" diyorlar ve su anda onlar 1-0 onde... maalesef sizinde
savundugunuz bu anlayis yuzunden... Murat beyin maillerinde bir cark edis
ve bu anlayisi savunmadigini soyleyen cumleler gordum... maalesef site
inizin adini degistirmediginiz surece isterseniz Windows'a methiyeler
duzun... hicte sempatik bir isim oldugu soylenemez....

> Oncelikle bu konuya neden bu kadar karsi ciktiniz onu halen anlamış degilim.
> Sonrasinda ise size ve sizin gibi dusunenlere (cumle kuramayanlar da bu
> kapsama dahildir.) bu konuyu biraz daha (!) aciklama geregini hissettim.
Aslinda ne demek istedigimi gayet iyi algilamis oldugunuza eminim, ama bu
cumleniz bile tavrinizin yapici degil yikici oldugunu gosteriyor.

Kolay gelsin

Ozgur C. Demir
Koc.NET