[LINUX:11532] Re: www.Micropsoft.com

Subject: [LINUX:11532] Re: www.Micropsoft.com
From: Vasfi UYSAL (vasfi@bornova.ege.edu.tr)
Date: Thu 23 Dec 1999 - 15:36:13 EET

karismiim diyorum ama yinede yaziim ,
bence bi mali tanitmak (genel konusuyorum) için baska birisininkini
kötülemek hiç bir zaman sonuç vermez eger elindekini insanlara tanitmak
istiyorsan baskasininkini kötülemeden bunu yapmak en mantiklisi bence
arti sanirim senin bahsettigin site (ki ismindende açikça belli oluyor) bir
linux sitesinden çok bir anti M$ sitesi olacaga benziyor ..