[LINUX:11512] ppp bağlantı problemi ve kullanıcıların tel. ile bağlanabilmesi

Subject: [LINUX:11512] ppp bağlantı problemi ve kullanıcıların tel. ile bağlanabilmesi
From: MİM (fatih.ozavci@vestel.com.tr)
Date: Thu 23 Dec 1999 - 03:33:47 EET

 1- İnternet servis sağlayıcım ve aynı zamanda firmam vestelnetin
 bağlantısını gnomedan yaratıp ayarlarımı yaptım ve modemimi tanıttım...
 bağlantıyı sağladım ancak 212.29.65.250 nolu DNS sine ve diğer DNS sine
 ping atabildiğim halde diğer web sayfalarına ulaşma şansım olmadı.
/etc/hosts
 dosyasında da aşağıdaki gibi değişiklik yaptım

 127.0.0.1 localhost.localdomain
 212.29.65.250 www.veezy.com
 212.29.65.240 www.veezy.com

 ayrıca gnome bağlantısındada DNS ler doğru girilmiş durumda sizce nerede
 hata yapıyorum...

 2- Bir server gibi telefona cevap verip kullanıcıların login olabilmesinin
 sağlanmasını istiyorum ancak modemi bu şekilde nasıl kurabileceğimi ve
 login ekranını nasıl getirebileceğimi bilemiyorum (bağlantı sadece TCP/IP
 olacak)