[LINUX:11514] Re: www.Micropsoft.com

Subject: [LINUX:11514] Re: www.Micropsoft.com
From: Murat Cosar (cosar@ug.bcc.bilkent.edu.tr)
Date: Thu 23 Dec 1999 - 03:28:55 EET

Sevgili Turan YUKSEL ;

Eger bize bu bahsettiginiz "ileri duzey" Linux kullanma yollarini gosterir
ve site yapiminda bu gorevi ustlenirseniz size mutesekkur kalirim..
Ama bence Bu dediginiz "ileri duzey" Linux kullanma yollari ben dahil
cogu user icin o kadar gereksizki.. Biz burada insanlari linux e
isindirmaya calisacagiz.. Ve bilmedikleri hic duymadiklari o "ileri duzey"
Linux kullanma yollarini gosterirsek bence Linuxden sadece insanlari
soguturuz..
Dusunsenize paralel process hakkinda hic bilgisi olmayanlara hatta ne
oldugunu duymayanlara bunu anlattiginizi.. Ne derseniz deyin hic birsey
anlamazlar.. Ve konudan sogurlar.. Ben ve arkadaslarim en kucukten
baslayip daha sonra ilerlemeyi dusunuyoruz.. Ve su bahsettiginiz konularda
bize yardim ederseniz her turlu yardima acigim (bu lafi 50 kere
yazmisimdir kesin.. :) ) Linux ve Windowsu karsilastirmaya gelince.. Yakin
1 arkadasim Windows 98 beta 3.0 Testerlarindan birisi.. Ve bu konuda ondan
yardim istedim. zevkle yardim edecegini soyledi ve bu gorevi kendisi
ustlendi..(Cansu virusu nu yazanlardan birisi ayrica kendisi , saygin 1
programci ve iyi bir dost onada burdan tesekkurler..)
Yani proje emin ellerde.. Elbetteki baskalarinin buldugu buglarida
yazacagiz.. Bu proje Sayin Bilkent Universitesi CTP bolumu Reyyan AYFER
hanima ulastirilmistir.. Ve ( inaninki kendisi bir programlama dahisi)
diger ogretmenlerimizden benim adima Linux/Unix hakkinda yardim
istemistir.. Onlar bana en temelden baslamami onerdiler bizde aynen oyle
yapacagiz :) Insanlari sogutmamali kazanmaliyiz.. Bende bu yuzden teklifde
bulunuyorum ve Lutfen projeye katilin diyorum.. Reddedersenizde anlayisla
karsilarim..

 Tesekkurler Murat COSAR