[LINUX:11499] Re: www.Micropsoft.com

Subject: [LINUX:11499] Re: www.Micropsoft.com
From: Turan Yuksel (e109796@metu.edu.tr)
Date: Wed 22 Dec 1999 - 14:01:33 EET

On Wed, Dec 22, 1999 at 12:49:58AM +0200, CyRopLaNe wrote:
> ben micropsoft projesine gonulden destek veriyorum ve arkadasin
> ms i oven konusmasin sinirimi bozan bi sey vardi LINUX u buyuk projelerde kullanip kullanilmadigini soruyodu yada ben ole anladim ama ister se bi web server istatistikleri ne baksin ve
> bence su an linux te windows ta yapa bildigim her seyi yapabiliyorum sadece cok buyuk programlar soru o kadar ornek
> AutoCad falan :)

Sevgili CyRopLaNe, (ya da gercek adin X olsun, Sevgili X,)

Tam anlayamadim ama galiba "LINUX'un buyuk projelerde kullanilip kullanilmadigi"
ni merak ettigimi dusunmussun.

Hava trafik kontrolu falan isleriyle hic ilgim olmadi-- ama _ben_ linux'u
kendi capinda ciddi islerde kullandim. Kernel'in ya da birlikte gelen
bircok uygulamanin limitlerini gordum. (gcc dahil bircok uygulamanin) buglarini
yasadim. Onemli olan, _sen_ gordun mu?

Sonucta, benim fikren karsi oldugum nokta, eger belli bir bilgi birikimi yoksa
meydanda karsilastirmak cok da mantikli degil. Benim bilgi birikimim de yeterli
degil, cok fazla windows tecrubem yok, isletim sisteminin temel yapisini
bilmiyorum, ondan dolayi cok da fazla bu konuda (bu iyi su kotu) ses cikarmak
istemiyorum.

Eger bilip bilmeden atarsak (baskalarinin `buldugu' bug ekranlarini bir sitede
yayinlarsak) ve `bakin alet nasi da goctu--linux'un mavi ekrani yok ama'
geyigine girersek linux toplumunun kendi kendini asmasini engellemis oluruz.

Serbest yazilim, kendi `salt-uretici'lerini yaratti ve bunlar serbest yazilimi
surukledi. Korkum, `salt-tuketici'lerin bu suruklemeyi negatif yonde
gerceklestirmesi.

Iyi calismalar,

--
Turan Yuksel