[LINUX:11405] hylafax ta ufacik bir soru

Subject: [LINUX:11405] hylafax ta ufacik bir soru
From: Egemen BAL (ebal@tradesoft.com.tr)
Date: Sun 19 Dec 1999 - 21:28:34 EET

gerci gene aynı mail oluyo ama kaciranlar icin tekrar yaziyorum.:) gercekten cok acil...
ya bu hylafax ı kurdugumda (slack7 altında) bi hata veriyo.. Kurumlumda
gozlemledigim kadar zaten hatalar var gibi ama kurulumu yapıyor sonucta..
verdigi hata su.

FATAL ERROR: /usr/local/bin/sendfax is not excutable program
The file /usr/local/bin/sendfax does not exist or this file is not an
excutable program. dedigi gibi o dizin oltında sendfax diye bi dosya yok.
daha dogrusu hic bi dosya yok. bunu nasıl gecerim. veya su lanetin tam
olarak kurulumu hakkında biraz ipucları verirseniz sevinirim.. Tahmin
ediyorum ki bu sorunu halledersen bile baskaları cıkıcak. icime dogdu ....
basit bi gecerseniz bile sevinirim....

Iyi calismalar...
ebal@tradesoft.com.tr