[LINUX:11406] Re: MICROPSOFT.COM LUTFEN OKUYUN !!

Subject: [LINUX:11406] Re: MICROPSOFT.COM LUTFEN OKUYUN !!
From: Cavit Cahit VURAL (cerenbilgisayar@yahoo.com)
Date: Sun 19 Dec 1999 - 22:05:20 EET

Selam,

Öncelikle Onur Küçük arkadaşın dediklerine tamamen
katıldığımı belirtmek isterim.

Sitenin ingilizce değil de TURKÇE olması gerektiğini
düşünüyorum. Özellikle C ve C++ konularında çok güzel
interactive tutorial'lar var. Onların türkçeye çevrilmesi
gerektiğine inanıyorum. Bu konuda ingilizce kaynak sıkıntısı
olduğunu sanmıyorum.

Başarılar.