[LINUX:11404] Re: MICROPSOFT.COM LUTFEN OKUYUN !!

Subject: [LINUX:11404] Re: MICROPSOFT.COM LUTFEN OKUYUN !!
From: Murat Cosar (cosar@ug.bcc.bilkent.edu.tr)
Date: Sun 19 Dec 1999 - 20:36:28 EET

re sLm..
Sitenin amaci aslinda dediklerinin hepsi..
Linux un daha iyi bir secim oldugun gostermeye calisicaz..
e bunun icinde windowsu biraz kotulemek lazim :)
Sitede hic bir hakaret
hic bir kotu laf.. hatta kotuleme olmayacak
kullanmayin demicez..
elbette kullanacaklar.. ama buglarini bilseler bide linux le tanisirlarsa
( sitenin asil amaci bu.. C derside bunun icin :) ) belki insanlar
fikirlerini degistirir diye dusundum..
kesinlikle ms dusmanligi kazanmak istemiyorum.. Bende herkez gibi
windowsla basladim.. genelde herkez windowsla baslar.. ama biseyleri
farkedio insan bi sure sonra.. kontrolu eline almak istiyo..
windowsda bu kisitli..
dedigin gibi ms dusmanligi kesinlikle sorun yaratir.. aslinda sadece
turkiyede degil.. butun dunyada tanitacagiz.. Cunku yabancilarla calisiyoz
:)
bu 1 + puan..
zaten TR de dusunce ozgurlugu die bisey yok.. bunu biliyoruz..
oradakiler burdaki MS temsilcilerine lutfen sorunu cozun niye satmiyo bu
windows artik TR de derlerse
bu adamLar topukdan vurma isine girer heralde.. :)
MS bunu kastetmez.. amaci siteyi kirmak.. ki bu denenecek kesin eminim..
yada bana maille bildirmek lutfen iceriginizi bir gozden gecirin olur..
ben bundan eminim.. ama bizim USTUN zekali insanlarimiz oldugu icin bu
konu bole algilanir.. bu yuzden ms dusmanligi istemiyoruz.. Sorun
istemiyoruz.. biz sadece Windowsun GERCEK olan yuzunu gosterecegiz.. Ve
kotulemeyecegiz.. Hep umariz bu daha iyi olur gibi laflar la bitcek
( napalim adamlarda poh gibi para war sakatlik cikmasin :) ) yani Bug ve
program elestirisi olacak.
ms windows ve applicationlarinin cokmus resimleri baya ilgi cekecek
sanirim :)
sizde warsa bana mail atin lutfen..
her turlu bug a acigim..
her turlu bilgiyi paylasmak istiyorum..
isterseniz isminiz gecer.. istemesseniz gecmez. :)
micropsoft olayina gelince
boyle bir team zaten wardi.. :) sadece aktif bir projesi kalmamisti..
simdi bu fikri ortaya attim.. simdiye kadar begenmeyen yok.. Windows
userlari bile mukemmel buluyor :)
bilkent universitesinde okuyorum.. Ve adminimizden bu attigim maili ug-all
a Fwd etmesini istiyorum.. Burda bizim amacimiz insanlarin Bilgilenmesi
herkezin gercekleri gormesi.. :)
dedigin gibi egitim ve Linux had safhada olacak soz veriyorum :)
bu konuda bana yardim ederseniz sevinirimde..
Linux icin LIS adli kitabi koyacagim siteye..
ama once mail aticam sahibine.. izin verir umarim :)
tesekkurler okudugunuz icin..
IYI CALISMALAR..
MuRaT CoSaR