[LINUX:11436] Re: MICROPSOFT.COM LUTFEN OKUYUN !!

Subject: [LINUX:11436] Re: MICROPSOFT.COM LUTFEN OKUYUN !!
From: Turan Yuksel (e109796@metu.edu.tr)
Date: Mon 20 Dec 1999 - 21:08:07 EET

Bak, sana bir slogan:
        [Bsa'nin bir ilaninin aynisi]

altina da: Lisansli kullanin, GNU kullanin.

ama,
------------
Linux camiasinda bol miktarda bulunan M$ dusmanligini komik ve zararli bulmaya
basladigimi soylemek isterim. Gercekten, windows cokuyor, donanim desteklemiyor
yok kontrol zayif falan filan. Ama, x amacli bir kullanimda kaciniz
Linux'u tum ozellikleriyle verimli olarak kullanabilecek? Linux'u
kullanabildiginiz baglamda iyi calisiyor olabilir ama daha `buyuk' islerde hic
denediniz mi?

Kullandiginiz linux dagitimiyla beraber gelen bug'lar neler biliyor musunuz?
Elalemin(M$) ayibini arastirdiginiz kadar ciddi bir sekilde arastiriyor
musunuz? Hic saglikli bir donanima kurulurken coken linux dagitimi gordunuz mu?
Kullandiginiz GUI--GUI kullanmaniz gerekiyor olabilir--sizi hic deli etmedi mi?

Linux'cularin bence ona buna camur atmaktan once kendilerine bir ceki
duzen vermeleri gerekir derim. Sonucta korunmasi ve olusturulmasi gereken
bir itibar da var, ote yanda.

Bence eforunuzu bir linux dagitiminin daha kararli ve kullanilabilir hale
getirilip M$'in isletim sistemi+yan komponentlerinden daha iyi isliyor
olmasini saglamaya ayirirsaniz cok daha faydali bir is yapmis olacaksiniz.
Sonucta hem linux'un daha iyi olmasini saglarsiniz, hem de M$'in isletim
sisteminin daha kotu duruma gecmesini saglarsiniz. Tek eksik olacak olan sey,
bir grup insanin yaptigi ise yapacaginiz yikici elestiriden alacaginiz
hazla stres atmak. Mesaj ortamindaki smiley'lerin coklugundan da boyle bir
tahminin dogrulugunun yuksek oldugu cikiyor.

MS'in dogrularini alip onlari gelistirerek linux'a atmak, tum dunyanin
(su yabanci arkadaslarinizin da) yararina olacaktir.

--
Turan Yuksel
e1097963@ceng.metu.edu.tr