[LINUX:11198] Re: Yeter Artik...

Subject: [LINUX:11198] Re: Yeter Artik...
From: A.Gurcan Ozturk (aozturk@ispro.net.tr)
Date: Tue 14 Dec 1999 - 21:50:05 EET

On Tue, 14 Dec 1999, Doruk Fisek wrote:

> listede sik sorulan sorular ve yanitlarini iceren bir liste faq'i
> olusturulur ve listeye duzenli olarak gonderilir. Henuz boyle bir dosyamiz
> yok (linux bilgi bankasi calismasi vardi ama yurumedi).

     Yurumedi ? Neden yurumesin ki? Zamaninda birkac arkadasla birlikte
oradaki soru ve yanitlari hazirlamistik ancak daha sonra devam edecek
kimse kalmamisti diye hatirliyorum.Burak ile gorusmelerimizde devam edecek
kisi kalmadigi icin bir ara hepsini (yaklasik 200+ soru-yanit) duzenleme
isini bana verecekti ben ise islerimin yogunlugundan ancak 60+ kadarini
yapabildim.Isterseniz bu gorusmeleri -eger Burak izin verirse- listeye
gecebilirim bile.

    Bir is yurumuyor,yurumedi demek icin icine girmek gerekir diye
dusunuyorum.Doruk bu soylediklerim sana karsi degil elbette genel bir
konusma.Kimse faq yazma,dokuman hazirlama islerini uzerine almak
istemiyor,birileri yapmaya baslayip belli sebeplerle durunca isler
yurumedi oluyor.

Bende ulser var sinirlenince midem agriyor :)