[LINUX:11191] Re: Yeter Artik...

Subject: [LINUX:11191] Re: Yeter Artik...
From: Murat Cosar (cosar@ug.bcc.bilkent.edu.tr)
Date: Tue 14 Dec 1999 - 18:19:48 EET

Arkadasim.. Liste trafiginden memnun diilsen assada nasil cikacagini
gosteren bir sey war.. Ben Linux e yeni basladim ve bu senin sacma dedigin
sorulari okuyarak ogrendigim o kadar cok sey varki.. Eminim bu herkez icin
boyle.. her maili okumak zorundada degilsin direk silebilirsin.. 10 kere
sorulmasi konusuna gelince .. Tamam belki 10 kere soruluyor.. Ama sen yeni
baslayan biri olsan ne yapardin ? herkez Linux bilerek dogmuyor..

tsKL..
ii CaLIshMaLaR !