[LINUX:11121] Re: fax server

Subject: [LINUX:11121] Re: fax server
From: Ertan Kucukoglu (ertank@ozlerplastik.com)
Date: Mon 13 Dec 1999 - 11:45:32 EET

Alper_Oguz wrote:

> Yalniz sorun win9x client'inin olmasinin gerekmesi. :)

Merhaba,

HylaFax programi var. Windows makinalar icin de clienti mevcut. Bir ara
denemistim. Cok guzel calisiyor.

Gelen fakslari Windows tarafinda goruntulemesi biraz problem oluyor.
Bunun disinda gayet guzel calisiyor. Daha detayli bilgiyi

www.hylafax.org adresinden alabilirsiniz.

Iyi calismalar

--
Ertan Kucukoglu