[LINUX:11120] Re: LÜTFEN YARDIM EDİN : ISS IP ARALIKLARI

Subject: [LINUX:11120] Re: LÜTFEN YARDIM EDİN : ISS IP ARALIKLARI
From: Cuneyt Ozon (cuneyt@efes.net.tr)
Date: Mon 13 Dec 1999 - 11:59:47 EET

ISP'lerin kullanicilarina atadiklari IP,netmask,DNS,default gateway gibi
IP'lerin, kullandiklari server'larla hicbir alakasi yoktur. Autentication Server
ister NT olsun, ister linux... Bu atamalari baglanilan POP merkezlerindeki
routerlar yapar.
ISP'lerin IP araliklari konusunda ripe.net'ten bilgi alabilirsiniz.

Cuneyt Ozon