Re: [LINUX:8434] mail icin buyuk hd alani

Subject: Re: [LINUX:8434] mail icin buyuk hd alani
From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Fri 20 Aug 1999 - 21:35:44 EET DST

> Selam
> Elimde 3 adet 9 GB lik SCSI hd var. mailleri depolamak icin
> /var/spool/mail'i 15 Gb lik bir part. yapmak istiyorum . Sanirim Raid
> kullanmadan bunu yapmak olanaksiz. Peki 15 Gb lik mail depolanacak
> bir klasoru nasil yaratabilirim ?

Sorunuzn cevabini bilmiyorum ama

sistemin tasarimi uzerine biraz daha dusunmek gerekebilir.
Benimki su anda sadece `wild guess' ama:

15Gb'lik bir mail spoolu dolduracak kac kisi var?

Bir dizinde cok fazla dosya acmak basarim acisindan sorun
cikartabilir.

LDA (mail.local, procmail vs ) ile oyniyarak baska cozumler
bulabilirisniz. RAID her halikarda kolayca kullanabicleginiz bir sey.

Kolay gelsin

Mustafa Akgul