Re: [LINUX:8434] mail icin buyuk hd alani

Subject: Re: [LINUX:8434] mail icin buyuk hd alani
From: Savas Irez (savas@eniac.cc.selcuk.edu.tr)
Date: Mon 30 Aug 1999 - 13:04:40 EET DST

On Fri, 20 Aug 1999 umut@mersin.edu.tr wrote:

> Selam
> Elimde 3 adet 9 GB lik SCSI hd var. mailleri depolamak icin
> /var/spool/mail'i 15 Gb lik bir part. yapmak istiyorum . Sanirim Raid
> kullanmadan bunu yapmak olanaksiz. Peki 15 Gb lik mail depolanacak
> bir klasoru nasil yaratabilirim ?

kullandiginiz kernel'a raid desteklerinden birisini vermeniz gerekiyor...
bunun yaninda yapmaniz birkac islem daha var... RAID ile ilgili
howto'larda vardi yanlis hatirlamiyorsam...
dokumanlarim yanimda degil su an isterseniz daha sonra isimlerini veya
linklerini gonderebilirim...
Iyi gunler.

Savas Irez Selcuk Universitesi
email: savas@eniac.cc.selcuk.edu.tr Bilgisayar Muhendisligi
Web: http://www.ceng.selcuk.edu.tr/~savas
ICQ: 13399123
AIM: savasirez
-*
Hiroshima-45, Chernobyl-86, Windowz-95, Memfiz98 !!!