Re: [LINUX:8445] Acil...(boot sorunu)...

Subject: Re: [LINUX:8445] Acil...(boot sorunu)...
From: cem ispir (ispircem@teklan.com.tr)
Date: Fri 20 Aug 1999 - 20:31:23 EET DST

Mumin Olmez wrote:

> Selamlar,
> Linux 2.0.30 isletim sisteminde disk hatasi olustu. (Elektrikler
> kesildiginde makina kapandigi icin olustu sanirim).
> ve makina acilmiyor. Acildiginda ekrana gelen mesajlar soyle: (Bu
> hatayi duzeltmek icin sistemi yeniden kurmadan kurtarmanin yolu
> varmidir? Tesekkur ederim)

bence disk seagate markaymis ... icindeki miknatislar ile degisik seyler yapilabildigini duymustum ... kim bilir belki
ugrasinca bir seyler kurtulur ...

cem

ps: disk yeni ise ve garantisi var ise , bence icinden kurtarabildiginiz data yi kurtarip diskten kurtulun yeni bir diskte
boyle hatalar bir baslayinca badblocks etc ... ile basa cikmak mumkun olmayabiliyor ...

<disaster messages snipped >

--

"How should I know if it works? I only coded it." --- ---