slip server konfigurasyonu problemi hk.

Subject: slip server konfigurasyonu problemi hk.
From: Bilal KINAY (kinay@jbsd.ktu.edu.tr)
Date: Sat 14 Aug 1999 - 23:01:24 EET DST

Herkese Merhaba,
    Bir kac gundur kullandigim makine uzerine slip server kurmaya
calisiyorum. Ancak her seyi dogru ve kuralina gore yapmama ragmen (ki en
azindan ben oyle saniyorum) slip server calismiyor ve makinenin root console
indan asagidaki mesaji aliyorum.

sliplogin[251]: ioctl (TIOCSCTTY): Operation not permitted

Kernel derleme asamasinda sl0 tanimlanmistir ve derlenmistir.

Bu konuda fikiri olanlarin yardimlarini bekliyorum.

Bilal KINAY