Re: Lütfen Yardim

Subject: Re: Lütfen Yardim
From: Harun T. YAYLI (htyayli@zagor.yeditepe.edu.tr)
Date: Sat 14 Aug 1999 - 12:47:46 EET DST

kerneli yeniden masq ile derledin mi?
route ayarlarin ok mi?
intranet teki ip atamalarinda bi sorun var mi? (Eger internet üzerindeki
herhangi bir makinanin ip sini verdiysen sorun cikabilir. (Class C icin
192.168.1.X olmasi lazim tam emin deilim HOWTO larda olacak)
ayrica diger makinalarin da dns olarak senin linux makinanin internal ip
si olacak bu da tamam sa ve hala olmuyosa allah yardimcin olsun :)
Redhat ta denemedim ama Caldera OpenLinux 2.2 de basarili oldum. Ama
caldera da redhat a cok benziyor. Bi sorun cikacagini zannetmiyorum
(ekstra bisiy isticegeni)
iyi denemeler. :)

p.s.= 3. defa atiyorum bu maili. bu günlerde birsey var listede mailler
ulasmiyor.(artik inat ettim yolliycam)

--
,8888 888   ?888 *                                   * 888P   888 8888,