Re: [LINUX:8352] Re: Lütfen Yardim

Subject: Re: [LINUX:8352] Re: Lütfen Yardim
From: Murat Aksoy (murat@tuzlaatl.k12.tr)
Date: Sun 15 Aug 1999 - 12:23:33 EET DST

Kerneli ve ipmasq howto 1.76 daki bilgilere göre derledim, agdaki win95
makine (client) linux üzerinden mail gönderebiliyor ama disariya ping
atamiyorum ayrica win95 makina samba ile linux makinadaki cdromu kullaniyor
kisacasi ag calisiyor. Linux oldugu makinada ayni zamanda nt server da var,
nt üzerinden de sorunsuz baglanti var.

Yardimlariniz için tesekkurler.