Re: [turkuaz] Re: [LINUX-Y:584] Re: tam metin

Subject: Re: [turkuaz] Re: [LINUX-Y:584] Re: tam metin
From: Yavuz Selim Komur (komur@Bilkent.EDU.TR)
Date: Thu 05 Aug 1999 - 15:31:31 EET DST

Sayin linux-y, linux, turkuaz, linuxnews, debian-tr ve Murat.

Icinizde linux-y listesinin varligindan haberdar olmayan varmi?. Bu liste
Turkiye'deki linux ile ilgili calismalari organize etmek ve daha fazla
yarar saglayacak bir bicime kavusturulmasi icin caba harcayan insanlardan
olusuyor.. Bu listeye uye olmak isteyenler daha onceki duyurulardan gelip
uye oldular.. Uye olmayanlar ise boyle bir calismanin icinde yer almak
istemedikleri icindir veya zamanlari yoktur vs.vs..

Dolayisi ile linux-y listesi disindaki kullanicilarin (loglara bakmak
isteyenler disinda) bu turden tartismalar artik ilgilendirmiyor diye
dusunmek ve onlari bu tur mailler ile mesgul etmemek gerekir.

Ama Andreas Müller kendi gerekceleri ne ise linux-y deki bir takim
konusmalarin sadece bir kisimlarinin baska listelere tasimaktadir.. Mesala
soz konusu asagidaki mailin onunde ve arkasinda onlarca mail gidip
gelmistir.. Ama siz sadece Andreas 'in uygun gordugu kisimlar ile rahatsiz
ediliyorsunuz..

Bir baska konu ise (Bende sikayet edeyim bari) Turkiye'deki linux
hareketini durduracagi iddiasinda.. Herhalde abilerinden yardim
isteyecek.. Linux/GNU isleri icin kendisini feda etmis bu arkadasimiz
TR'da yapilan calismalarimizin dibine "kibrit suyu dokmek"ten bahsediyor..
Kendi icinde ciddiyetini kaybetmis bu arkadasimiza bize dertlerini ciddi
bicimde anlatmadigi takdirde onu ciddiye almamak gibi bir dusunce olusmaya
basladi..

Biz her turlu katkiyi saylayacak herkese acik oldugumuzu soyledik,
yazdik..

Sokaktaki linux kullanicisi.. :))

On Thu, 5 Aug 1999, Andreas Mueller wrote:

> On Tue, 3 Aug 1999, Yavuz Selim Komur wrote:
>
> Hi

Imran ile olan sonraki yazismalarimizda kendisinden kelimelerim icin ozur
dilemistim..

Yavuz.