Re: [LINUX:8176] Re: kernel derleme

Subject: Re: [LINUX:8176] Re: kernel derleme
From: Murat Kasikcioglu (muratk@innovaconsulting.com)
Date: Thu 05 Aug 1999 - 17:16:47 EET DST

evet oracle 8i'yi denemek istiyorum. fakat bunda baska degistirilmesi
gereken degerler var. bu yuzden iki header dosyasini degistirdim. make
dep komutundan sonra bazi hatalar verdi.
kernel de henuz yeni ve redhat 6.0 ile default gelen kernel. hatalari
nasil cozebilirim?
iyi calismalar,

Murat Kasikcioglu
Innova Consulting Company