rpm

Subject: rpm
From: Bahadir ARMAGAN (BArmagan@transvaro.com.tr)
Date: Wed 04 Aug 1999 - 15:58:19 EET DST

merhaba..
bir suredir mandrake kullaniyorum ... daha once kisa bir sure slackware
kullanmistim ve onda program install ederken derliyordunuz falan.....
mandrake de rpm paketlerle program install edildigini ve bunun daha kolay
oldugunu duydum... biraz aciklayabilir misiniz? eski yontemle kurarsam yine
bir problem olmaz sanirim.