Re: [LINUX:8139] Re: Ynt: Tacacs+ RPM

Subject: Re: [LINUX:8139] Re: Ynt: Tacacs+ RPM
From: Ozgur C. Demir (ocd@lords.com)
Date: Wed 04 Aug 1999 - 15:47:55 EET DST

On Wed, 4 Aug 1999, Devrim SERAL wrote:

> Radiusd su anda mysql destegiyle filan geliyor.. Benim programing bilgim o
> kadar iyi olmadigi icin bu konu uzerinde calisamiyorum ne yazik ki.. Ama
> birkac gun icerisinde eger ihtiyaci olan varsa accounting loglarini
> isleyen bir perl script yollayabilirim.. Yada isterseniz wtmp loglari
> kullanirsiniz.. Bunlarida "sac" tipi programlarla cok kolay bicimde
> islersiniz "sac" simdiye kadar kullandigim en iyi account analayzer
> programlarindan biri..
> iyi calismalar
> dS

Selamlar,
Devrime ozel mesaj ilede gonderdim ama baska yardim etmek isteyen
cikabilir, elimde imkan olmadigi icin daha once ugrasamadim ama
deneyebilecek birisi ile beraber calismak isterim. Tacacs+ 'a MySQL
destegi vermek icin baska yardim etmek isteyen varsa iyi olur.

Kolay gelsin

Ozgur C. Demir
Koc.NET