Re: [LINUX:11053] Re: Apache`de Cookie ile Authentication & Servletperformansi (fwd)

Subject: Re: [LINUX:11053] Re: Apache`de Cookie ile Authentication & Servletperformansi (fwd)
From: Selami AKSOY (selami@FliPPeR.BiTaV.Org.TR)
Date: Fri 10 Dec 1999 - 19:46:46 EET

On Fri, 10 Dec 1999, Burak DAYIOĞLU wrote:

> ikisine birden yanıt vermek istedim...
>
> selami'nin söylediğinin yapılması benim argümanlarımı değiştirmiyor.
> Client'in yeni istemlerinde hangi ID'yi kullandığını nasıl bileceksiniz?
> Bir IP'yi tek bir istemci kullandığında problem olmuyor, çünkü her IP'yi
> bir oturum (session) ile ilişkilendiriyorsunuz. Eğer bir IP'yi birden
> fazla client paylaşıyor ise { (NAT/proxy) ya da multiuser-UNIX } ne
> olacak?
> Client'larda "ben kimim" bilgisini şifreli/şifresiz, gizli/açık bir
> biçimde
> saklamanız lazım...

Her seferinde o ID yi taSIyacaksIn hocam bi sonraki sayfaya. devrim in
dediGinde post kullanIyorsun bunda kullanIyorsun bunda get kullanIcaksIn olay
bundan ibaret o kadar. Saadece post kullanmaktaki karSImIza CIkan buton
olayIndan kurtulucaksIn. local dede ister bi sql serverda istersen de bi local
dosyada o id ye ait bilgileri saklayacaksIn o kadar. Ana sayfadan baGlanan kiSi
her gittiGi yere o ID yi taSIyarak gidicek.