Re: [LINUX:11042] Re: Apache`de Cookie ile Authentication & Servletperformansi (fwd)

Subject: Re: [LINUX:11042] Re: Apache`de Cookie ile Authentication & Servletperformansi (fwd)
From: Burak DAYIOĞLU (burak@eti.cc.hun.edu.tr)
Date: Fri 10 Dec 1999 - 12:09:40 EET

ikisine birden yanıt vermek istedim...

selami'nin söylediğinin yapılması benim argümanlarımı değiştirmiyor.
Client'in yeni istemlerinde hangi ID'yi kullandığını nasıl bileceksiniz?
Bir IP'yi tek bir istemci kullandığında problem olmuyor, çünkü her IP'yi
bir oturum (session) ile ilişkilendiriyorsunuz. Eğer bir IP'yi birden
fazla client paylaşıyor ise { (NAT/proxy) ya da multiuser-UNIX } ne
olacak?
Client'larda "ben kimim" bilgisini şifreli/şifresiz, gizli/açık bir
biçimde
saklamanız lazım...

Devrim'in söylediği mümkün olabilir ama her sayfanın bir form olarak
davranması gerekiyor. Şifreli kullanılsa bile formun içine onu gömmek
her
teknoloji ile mümkün olmayabilir. Örneğin PHP ile çok kolay iken
cgi/html
ile son derece zahmetli/meşaggatli (böyle mi yazılıyor? :) olabilir...

sevgiler, selamlar,
-bd