Re: [LINUX:11051] yene yedekleme

Subject: Re: [LINUX:11051] yene yedekleme
From: dd (dd@sunburn.eng.emu.edu.tr)
Date: Fri 10 Dec 1999 - 18:26:45 EET

On Fri, 10 Dec 1999, vasif ismailoglu wrote:

> altindan dos'a rahat erisiyorum. Bir problem yok. Ama linuxdaki dosyayi dos'a
> yazdiramiyorum. Yazmiyor.Bir arkadas linux'a dos'a yaza bilmesi icin izin
> vermeme gerekiyormus dedi. Ama nereden bunu gerceklesdire bilirim.
> Bir arkadas da sag olsun fıps kullanmagı onerdi. Mantikli bir fikirdirdige

linux altindan DOS'a sorunsuz erisebiliorsaniz, dosya yazmanizda da bi
sorun olmamasi lazim bildiim kadariila. normal cp, mv, rm vs komutlarini
kullanarak yazabilirsiniz DOS parttionunuza. duzgun mount ettiiseniz bi
sorun olmamasi gerekio. listede onceki bi kac mailde annatilmisti mount
olayinin nasil oldugu. fips'i kullanmaniza gerek yoktu hic, fips diskinizi
bolumlemek icin kullanabileceiniz bi program sadece.
umarim yannis annamamisimdir demek istediklerinizi.

sevgilerle,
dd