Re: [LINUX:10984] +NFS+

Subject: Re: [LINUX:10984] +NFS+
From: dd (dd@sunburn.eng.emu.edu.tr)
Date: Fri 10 Dec 1999 - 12:51:39 EET

> iyi gunler diger bir bilgisayardaki NFS dizinini mount etmeye
> calistim ama bana 'RPC program not registered' mesajin verdi ..
> mount programinin kayit yaptirilmasi mi gerekiyor arkadaslar..

bi suredir maillere bakamiodum, eer bu, bu konuda listeye atilmis
40. cevap olduusa pardon simdiden <:}

NFS kullanabilmek icin portmap,nfsd ve mountd programlarinin calisio
olmasi lazim. bunnarin da sirayla calistirilmasi gerekio. once
rpc.portmap, sonra rpc.mountd ve en sonunda da rpc.nfsd (sadece NFS
serverlik yapacaksa makinaniz, rpc.mountd calistirmaniz gerekmio olabilr,
emin diilim). hepsi bu kadar, bi sorun cikarsa kill edin tum bu
processleri ve sirayla bastan calistirin. a bi de, sizin sisteminizde
damonlarin isimlerinde "rpc." eki olmayabilir.

daemonlarin duzgun calisip calismadiini gormek icin de "rpcinfo -p"
komudunu kullanabilrisiniz. detaylar icin NFS-HOWTO <:}

sevgiler,
dd