Re: [LINUX:11021] Re: Internet Explorer.

Subject: Re: [LINUX:11021] Re: Internet Explorer.
From: bbolat (bbolat@ana.cc.yildiz.edu.tr)
Date: Fri 10 Dec 1999 - 12:32:18 EET

ya dostlar, artik biraksak diyom su ie-netscape isini. yani sizi mutlu edecekse
soyleyeyim, ben programciyim. windomuz (windoze yerine ben boole diyom) altinda
low level bisiler yazacagim zaman acikca iki buklum oluyorum. yaw adamlar
yazdiklari isletim sisteminin her bi haltini gizliyolar. haliyle windomuz
altinda mikro fost urunleri daha saglam olacak. arti adamlar hic bir standardi
kabul etmiyolar. ie icin %100 calisan bi web page diger browserlerde haliyle
yamuluyo(bakiniz mikro fost java classlari....). bu arada dunyayi sadece
ie-netscape arasinda ikiye bolmeniz de yanlis. daha bissuru browser war. ha son
bisi daha, programlama dunyasinda en iyi program yoktur asla. daha iyi deseniz
belki, o da kisiden kisiye degisir. son olarak netscape ile ie yi
kiyaslayamazsiniz. biri browser, biri komunicator. aralarinda essek yuku fark
war. yani bilemiyorum mail icin ayri, compose icin ayri program, bi de ustune
browser. neyse, benim fikrimi sorarsaniz mikro fost ASLA çok iyi programlar
yazamiyor (bakiniz ms ofis rezaleti. icinde visio drawing olan bi ofis95
documenti ofis97de acip editlediniz mi bilemiyorum, ya da 40-45 sayfalik bi
dokumanla debelendiniz mi. adamlar bariz bi sekilde geri yonde uyum sorunu
yasiyor.). ya da soyle diyeyim, neden windomuz altinda okuyamadigim cdler
linuzda bi sorun cikartmiyor? daha buna benzer binlerce sey soyleyebilirim.
mikro fost okadar iyi biliyosa acsin bakalim source kodlarini, yazsin bakalim
msie for linux, ie for beos... boluk komutanimin dedigi gibi testislerinin yere
degmesi lazim.
sevgi, saygi, bu kadar tantana icin ozur...
numenorean