Re: [LINUX:10841] Re: Internet Explorer.

Subject: Re: [LINUX:10841] Re: Internet Explorer.
From: Mustafa Senay (msenay@student.deu.edu.tr)
Date: Thu 09 Dec 1999 - 11:02:23 EET

> Netscape'ten daha iyi olabilir ama Internet Explorer icin "su ana kadar
> yazilan en kaliteli yazilim" demek ancak cahilligin bir gostergesi
olabilir.

> Hic mi Bugtraq listesi takip etmiyorsunuz? Tek basina bir tane bulgar
> programci, neredeyse haftada bir tane Internet Explorer icin fix edilmesi
> gereken bug cikartiyor. Microsoft'un bunlar icin cikarttigi yamalarin
biri,
> digerini bozuyor. Bu mu "dunyanin en iyi programci ekibi"?
>
> Hic mi bilisim teknolojilerini takip etmiyorsunuz? Uretilen ve yurutulen
> [...]

Bence de her ne kadar Microsofta karsi notr olsamda Internet Explorer diger
browserlara gore daha ustundur. Bunu Internette dolasirken sagladigi araclar
ve kolayliklar ile sagliyor. Elbette programlarin buglari olacaktir. Mesela
Netscape'te hic mi hata yok? Hatanin alasi var. Bu konuda taraf tutmayi
birakip gercekleri soylemek gerekiyor. Mesela ben Opera da kullandim ve
Internet Explorerdan daha hizli oldugunu gordum. Ama Internet Explorer tam
bir suit. Yani Internette neyle karsilasirsan karsilas bir caresini buluyor.

Umarim bu sozlerim yanlis anlasilmaz. Bazen tarafsiz olarak yargilamak daha
iyi gibi geliyor. Cunku Internet Explorerdaki ozelliklerin herhangi bir
browserda Linuxa tasinmasini kim istemez?

Mustafa Senay