Re: [LINUX:11021] Re: Internet Explorer.

Subject: Re: [LINUX:11021] Re: Internet Explorer.
From: Ceyhun ALVER (ceyhun_a@hotmail.com)
Date: Thu 09 Dec 1999 - 21:45:55 EET

internet explorer microsoft urunu ve ayni sekilde gene bir microsoft urunu
olan windoze altinda calisiyor. bu yuzden netscape'den bir adim onde olmasi
bence cok dogal. eger internet explorer for linux gibi bir sey cıksa, ie ile
netscape'in linux altindaki performanslarini karilastirarak daha iyi bir
sonuc elde edilebilir diye dusunuyorum.

ayrica bir sey daha var. ie, html kodlarini netscape'e gore cok daha esnek
yorumluyor. netscape en ufak bir hatayi kabul etmezken, ie gozardı
edebiliyor. bir site ie ile cok duzgun acılabilirken, netscape'de bos bir
sayfa ciktigi oluyor. yani netscape ie'ye gore cok daha kati. ozellikle
amator webmaster'larin hazirladiklari sitelerde ie'nin farki ortaya cikiyor.

iyi calismalar
ceyhun