Re: [LINUX:11028] Re: Apache`de Cookie ile Authentication & Servletperformansi (fwd)

Subject: Re: [LINUX:11028] Re: Apache`de Cookie ile Authentication & Servletperformansi (fwd)
From: Selami AKSOY (selami@FliPPeR.BiTaV.Org.TR)
Date: Thu 09 Dec 1999 - 22:23:27 EET

On Thu, 9 Dec 1999, Burak DAYIOĞLU wrote:

> session'ı koruyabilmek için session ile ilgili bir miktar bilgiyi de
> client bilgisayar üzerinde saklamak gerekir. Bunu yapmanın cookie'ler
> dışında bir yöntemi var mı?

Client'a ilk geldiGinde bir id verirseniz (eGer daha Onceden verilmemiSse)
ve o id ye baGlI olarak local de birSeyler tutarsanIz herhalde daha iyi bir
COzUm olur cookie lere gOre. cookiler problemli gOzUkUyor bu tUr Seylerde.
adam php nin iCinden mesela her baGlandIGI sayfaya
http://www.abc.com.tr/abc.php3?ID=4554657 gibisinden bi URL ile dolaSIcak
devamlI ve o ID yi koruyacaksInIz sayfalar arasInda gezindirirken. Daha baSka
da bir yOntem yok herhalde.

> (makinaların multi-user unix'ler olabileceğine dikkat edin...)
>
> selamlar, sevgiler,
> -bd
>
> ps: servlet'lerin performansı cgi'lar kadar yüksek değildir. Ancak bu
> tümüyle cgi'larınızı nasıl yazdığınıza bağlıdır. CGI'larınızı kodun
> alabildiğince büyük bölümünü shared object'lere (.so) koyacak biçimde
> yazarsanız göreceksiniz servlet'lerden daha hızlı olacaklardır...

SaygIlar, Sevgiler

SeLaMi.