LÜTFEN YARDIM EDİN : ISS IP ARALIKLARI

Subject: LÜTFEN YARDIM EDİN : ISS IP ARALIKLARI
From: Cenk Sozen (cenk@its.com.tr)
Date: Thu 09 Dec 1999 - 22:16:55 EET

İyi günler

Ben bir database hazırlıyorum.Bu database İSS lerle alakalı.

Bu database de ISS en güncel ve çalışan 822 telefon numaraları , DNS
numaraları , online ne gibi hizmetler verdikleri , bağlantı (POP) yerleri ,
web adresleri , proxy adresleri , mail ayarları , helpdesk numaraları , ve
de ip aralıkları var.

Şu ana kadar ip aralıkları dışında kalan kısmı büyük ölçüde bitti.

Ip aralıklarını kendi website larında bulamıyorum . Ayrıca helpdesk
çalışanlarının bazıları
Ip aralık kavramından bile haberdar bile değil .

Bunun için başka yollar da var ama çok uzun bir yol . DNS lookup yapmak .
Ama bu günler sürer .

Onun için sizin yardımınıza ihtiyacım var .

Bana ISS lerin ıp aralıkları konusunda bir liste gönderebilirmisiniz.

Şimdiden çok teşekkür ederim.

Not:Bendeki ISS listesi aşağıda . Bunların dışında ISS varsa bana
bildirirseniz sevinirim . Ayrıca aşağıdakilerin bazılarının website
bulunmamaktadır ama 822 li numaraları vardır.

Adanet
Aidatanet
Antnet
Atlasnet