[LINUX:2596] Re:

A.Gurcan Ozturk (aozturk@finland.ispro.net.tr)
Tue, 15 Dec 1998 17:18:12 +0200 (EET)

Merhabalar,
Guzel sorular,bakalim kac alicaz ? Yine kalcaz mi ki ?

Mirabilis ICQ'dan bahsediyorsaniz Preferences sekmesinde (sekme ?)
IP gizleme gibi bir secenek hatirliyorum.(Icq98a ve Icq98a130
versiyonlarinda idi.Icq99a da da olmali.)

Kac aldim ?

A.Gurcan Ozturk
ISPRO Internet Services
E-mail : aozturk@ispro.net.tr