[LINUX:2591] Re:

DINO (dino@izmir.eng.deu.edu.tr)
Tue, 15 Dec 1998 16:17:27 +0200 (EET)

At 14:08 15.12.1998 +0200, you wrote:
>gerek Icq ve gerekse Mirc ta Ip saklama yollari nelerdir
>Firewall programlari nelerdir
>anti nuke programlari nuke ten kurtariri mi
>nuklemekten nasil korunuruz
>bu sorularin cevabini once windows sonra da linux icin cevaplayiniz
>tesekkurler

Windows ve WindowsNT
1.) Nuke atak portlarini kapamak iki sekilde oolur arabirim program
port blok, wnsock update ile sorununuzu cozersiniz
eger bu programlar ve ayrintili bilgi istiyuorsaniz sahsima yazin yantilarim
2.) firewall nereden bulursunuz ConsealPc firewall var W95 icin ama ben
kendim denedim kiriliyor yiyorsunuz winsock update daha mantikli
geriye Nt icin CisCo centri firewall var onu alin ama para odemeniz gerekir
3.)En onemlisi geriye bir halt kalmadi kimseden 122kb 17 kb 435 kb
boyutlarında
*.exe *.com almayın emin olmadikca lutfen bunu niyemi istiyorum lutfen
diyorum bi halt olmiyan insanlar kendilerini hacker falan saniyorlar Trojan
virusleri ile onlarida almayiniz iste... baskaa baskaa hmsss. sey var bide
oversize packetler nt icin ve teardrop
nt icin bana ulasin adres veririm iyine de Nt tearfix ve icmp fix var
bunlari cekin ama sunu diyebilirimki
win95 ntden daha guvenli :)
en azindan ertesi gunu SP1 -SP2 -SP3 SP......diye ayakta durmuyor daha siki
bir kabuk ama bi gercek varki NT workstation daha stable calisiyor win95 e
gore :)

Linux ta nuke o nasil olaki ??
neyse
sirasiyla bilgidim linux ataklari ve korunma yollari ektedir
1.) Teardrop , NewTear oldukca nazik bir sekilde 2.0.36 kernele kadar
yiyorsunuz
yememek icin tearfix.tar.gz isimli dosyayi aratin yerini hatirliyamadim
2.) Flash 2.0.35 ten sonra asla yemiyor sorun yok kernel yenileyin
3.) firewall icin search ettirin, ipfwadm kullanarak cogu zarardan
korunabilirsiniz sanirim , sanirim?
4.) syndrop, syn flood apachenin korkulu ruyasi cozum 2.0.36 ve 35 te
kernelda syn cookies i isretlemek
5.) ICMP icinde aynen once kerneli duzgun derleyin sonrada makineyi
ping e ve fingera kapayin eger sahsi serverinizsa apachenin user sayisini
kisa tutunuz ok?

Sevgiler Saygilar
Hatta ve Hayatta kalin
DINO