[LINUX:2500] Re: Suse ve Turkce

Uzman (uzman@urgentmail.com)
Sat, 12 Dec 1998 21:59:52 +0200 (EET)

Devrim SERAL wrote:

> Sadece kopyalamak ne yazik ki yetmiyor..
> Sistem konfigurasyon dosyalari Uzerinde kucuk ayarlamalar da yapmaniz
> gerekiyor.. Suse ayarlamalarin nasil yapildiGini bilmiyorum ama coGu
> daGitimda bu i$lemler loadkeys ve setmap programlari ile yapilmaktadir..
> ftp://ftp.linux.org.tr/pub/turkce/linux-NASIL/turkce-nasil/NASIL-Turkce.ascii
> size bu konuda bayaGi yardimci olacaktir..

Sayin Seral,

Sadece kopyalamak yetmiyor, haklisiniz. DOS/Windows`tan yola cikarak sistem
acilis dosyalarini bulmaya calistim. Yardimci olur dusuncesiyle RedHat
5.2`nin el kitapcigina da baktim. Dosya dizinlerinin yapisinin ipucu
verebilecegini dusundum. Ancak olmadi.

Acikcasi, bu arada yine yazip yardim istedigim ve genelde 24 saat icinde
yanit veren Suse support`tan yanit alamamis olmak da birazcik son damla
gorevi gordu (kayitli kullanamiciyim :-) ).

Tez canlilik ya da yine bir fevrilik yapip RedHat 5.2 paketini aldim bu
aksam. Turkce sorunum olmayacak artik.
En azindan bunu biliyorum.

Ancak, Suse`nin de pesini birakmayacagim.

> iyi Cali$malar..
> dS

Iyi calismalar, saygilar