[LINUX:2499] Re: Xwindows ve Xvidtune

Selami AKSOY (selami@FliPPeR.BiTaV.Org.TR)
Sat, 12 Dec 1998 18:15:46 +0200 (EET)

On Sat, 12 Dec 1998, Bahadir Armagan wrote:

> Merhaba,
> Xwindows'u calistirdigimda ekran yatay ve dusey tarama frekanslarinin
> yanlis olmasindan dolayi sanirim asiri derecede kayik ve hatta sol
> tarafindan 3-4 cm katlanmis cikiyor. Xvidtune ile ayarladim ve verdigi
> degerlere gore XF86Config dosyasinda muhtelif yerleri edit'ledim. Kimi
> zaman hiç açilmadi kimi zaman da hiç bir sey degismedi.
> Ne önerirsiniz?

eGer makinenizde XF86Setup kulu ise konfigUrasyonu onunla yapmanIzI
tavsiye ederim. KonfigUrasyon bittikten sonra karSInIza bi pencere
CIkIyor. Bunlarda Xvidtune proGramInI CalIStIrmak, konfigUrasyonu save
edip CIkmak ve save etmeden CIkmak gibi seCenekler var (YanlIS olabilir
Coktan beri kullanmadIm CUnkU).. O seCeneklerden Xvidtune proGramInI
CalIStIrIr sonra ondan CIkarak konfigUrasyonu save ederseniz Xvidtune
proGramInda ayarladIGInIz Sekilde CIkIcaktIr ekranInIz..
Elle edit ettiGinizde yanlIS yerleri deGiStirmiS olabilirsiniz.

--- __ _
SaygIlar, Sevgiler / /(_)_ __ _ ___ __