[LINUX:2494] Re: Xwindows ve Xvidtune

Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Sat, 12 Dec 1998 12:53:38 +0200 (EET)

On Sat, 12 Dec 1998, Bahadir Armagan wrote:

> Merhaba,
> Xwindows'u calistirdigimda ekran yatay ve dusey tarama frekanslarinin
> yanlis olmasindan dolayi sanirim asiri derecede kayik ve hatta sol
> tarafindan 3-4 cm katlanmis cikiyor. Xvidtune ile ayarladim ve verdigi
> degerlere gore XF86Config dosyasinda muhtelif yerleri edit'ledim. Kimi
> zaman hiç açilmadi kimi zaman da hiç bir sey degismedi.
> Ne önerirsiniz?
xvidtune Cali$tirdiktan sonra ayarladiGiniz her deGeri acceptleyin..
EGer yapmassaniz ayarlar kaydedilmez .. Boylece elle oynama derdinden
kurtulmu$ olursunuz.. Bu arada son Cikarkenden ayarlari save etmeyi
unutmayin!!

> Bir soru daha: 0822'li hatlarin ucretlendirilmesi hakkinda bilgisi olan
> var mi?
Saat 8:00 --> 18:00 6 dk. 1 kontur(10000TL)
saat 18:00--->8:00 10 dk. 1 kontur..

Ama tam olarak saat araliklarini yazdiGmdan emin deGilim..
Ama Ucretlerden eminim..
iyi Cali$malar..
dS