[LINUX:2415] Re: leafnode

Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Thu, 10 Dec 1998 16:46:12 +0200 (EET)

On Thu, 10 Dec 1998, Koray UCTOP wrote:

> Sayin SERAL,
>
> Ilgi ve alakaniz icin tesekkur ederim. Gercekten de soylediklerinizin coguna
> katiliyorum. Ancak soyle bir durum soz konusu oldugunda siz ne yapardiniz merak
> ediyorum.
Selamlar..

> Bir kamu kurulusunda calisiyorsunuz. Ve bu k.k. da bir universite olsun. Ve biri
> kalkip size "bizde niye su yok, neden yapmiyosunuz" gibi bir yaklasimda bulunuyo ve
> emir buyuruyo, "3 vakte kadar ola!!!"

EGer size bOyle bi$ey sOylUyorsa o zaman bu adam ya bu i$i bilmiyor yada
bazi i$lerin her zaman istediGi gibi olmayacaGini bilmiyor derim..
Yerinizde olsam mantikli bir dille anlatirim olayi.. Yok yine anlamam
derse yapacaksin.. Bende illede CAbuk yapmak zorundayim derseniz..
O zaman Bu i$i bilen birini bulup yardim istersiniz.. Ama inanin ki
her zaman size cevap gelmeyebilir.. O zaman bizim gibi gecenizi
gUndUzunUze katarak OGrenmek zorundasiniz.. Birde sizin yerinizde olsam
Bu i$i yaptiktan sonra eGer emsalleri de yoksa kuCuk bir HOWTO
yazarim bOylece sorunu olan bir daha sizin kadar uGra$maz ..
Yaniliyormuyum? BOylece hem GNU felsefesine eri$mi$ oluruz hemde Turkce
dokuman kaynaklarinida cOGaltimi$ oluruz..:)

> Bu durumdayken acaba ne howtosu okurdunuz? Veya neyi ogrenmeye calisirdiniz? Ve bide
> siz system admin seniz ???

Ne yazik ki ba$ka $ansim yoksa ne yapabilirim?
Sabaha kadar Cali$ir yaparim.. Zaten LinuX'cularin gecesi ile gUndUzU pek
belli deGil..;)
Neyse siz kafaniza fazla takmayin.. AMa OrneGin bu konuyu hallederseniz..
KUCuk bir howto yazip linux.org.tr makinesine veya kendi ftp alanlariniz
iCinde tutabilirsiniz.. Emin olabilirsiniz ki Linux camiasi size
mute$ekkir kalacaktir..
iyi CAli$malar..

Devrim SERAL

"Bilgi payla$ilinca gUzeldir.. Linuxta bU yuzden gUzel..:) "