[LINUX:2414] Re: leafnode

Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Thu, 10 Dec 1998 16:41:14 +0200 (EET)

On Thu, 10 Dec 1998, Koray UCTOP wrote:

> Sayin ERGEL,
>
> Sanirim biraz kapali ve cekingen bir mail yazdigimdan olacak, ama sys. admin. zaten
> benim.
>
> Bu makinanin dns ini, name server da /etc/named.db altindaki ilgili .db ve hosts.rev
> dosyalarina yazildi.
> Ancak isminin basinda "news" yok. bu birsey farkedermi?
Himm Cok farkeder..
Sorun $u eGer makineye news diye isim vermesseniz o zaman OrneGin
news.xxx.yyy.edu.tr diye bir hostname'e baGlanmaya CAli$inca alet size
BOyle bir yer yok diyecektir..
Ama eGer yok benim ihityacim yok diyorsaniz o zaman news servere
baGlanmaya Cali$irken ya sadece hostname yada IP adress kullanin..

Ama yinede bence en gUzeli ;
news IN CNAME xxx.yyy.edu.tr.

diye bir tanimi named.db iCine koyarsaniz
O zaman kullanicilar aCisindan akilda kalmasi daha kolay olacak hemde en
azindan makinenin ne amaCla kullanildiGini gOstermi$ olacaksiniz..
iyi CAli$malar..
dS