[LINUX:2410] Re: leafnode

Koray UCTOP (ukoray@sdu.edu.tr)
Thu, 10 Dec 1998 14:20:34 +0200 (EET)

Sayin SERAL,

Ilgi ve alakaniz icin tesekkur ederim. Gercekten de soylediklerinizin coguna
katiliyorum. Ancak soyle bir durum soz konusu oldugunda siz ne yapardiniz merak
ediyorum.

Bir kamu kurulusunda calisiyorsunuz. Ve bu k.k. da bir universite olsun. Ve biri
kalkip size "bizde niye su yok, neden yapmiyosunuz" gibi bir yaklasimda bulunuyo ve
emir buyuruyo, "3 vakte kadar ola!!!"

Bu durumdayken acaba ne howtosu okurdunuz? Veya neyi ogrenmeye calisirdiniz? Ve bide
siz system admin seniz ???

Sevgiler,saygilar.