[LINUX:2248] Re: login'deki ilk mesajlar...

Egemen Ergel (egemen.ergel@teklan.com.tr)
Thu, 3 Dec 1998 20:41:00 +0200 (EET)

peki arkadaslar login olundugunda
bir onceki login in nereden yapildigina ait bir lastlogin satiri cikiyor
bunun olmasini saglayan satir hangisidir?

/etc/profile
icindemi?
/etc/.profile icindemi?

bunu aradim ancak bulamadim.

simdiden tesekkurler.

Varol KESKIN wrote:

> Bunun icin ornegin /etc icinde, ekrana yazilmasini istediginiz mesaji
> iceren bir dosya olusturun. Ornegin mesaj.txt gibi. Daha sonra yine /etc
> icinde bulunan profile adli dosyanin altina
>
> cat /etc/mesaj.txt
>
> satirini ekleyin. Sizin istediginiz tam olarak bu degil ama boyle bir
> mesaja username'in nasil eklenecegini bilmiyorum.

> Varol Keskin
> Ege University, Science Faculty,
> Astronomy and Space Sciences Department,
> Bornova 35100, Izmir - TURKEY
> e-mail : keskinv@alpha.sci.ege.edu.tr
> keskinv@astronomy.sci.ege.edu.tr

Egemen Ergel
Teklan Internet Erisim Hizmetleri Kominikasyon ve Tic. Ltd
e-mail : egemen@ergel.nom.tr
	 egemen.ergel@teklan.com.tr
ICQ UIN: 376434
Tel    : 90-212-2821121