[LINUX:2249] Linux kurulum prob. (fwd)

Serkan AKCIN (serkan@eniac.cc.selcuk.edu.tr)
Thu, 3 Dec 1998 20:48:12 +0200 (EET)

---------- Forwarded message ----------
Date: Tue, 1 Dec 1998 15:24:54 +0000
From: Ozgur Isik <ozgur@eniac.cc.selcuk.edu.tr>
Newsgroups: linux
Subject: Linux kurulum prob.

Bir iki gun once Linux kurmak istedim.
Elimde 3 cesiti vardi.
Boor ve root disketleri hazirladim ve makinaya taktim.
Resetledim.
Boot disketten acilmaya basladi.
Standart bir sekilde giderken , makina donanimini
tanimasi gereken yere geldiginde makinayi resetledi.
Bir kac kere diger linux cesitleride dahil olmak uzere
denedim. Fakat yine ayni problem olustu.
Ayni boot disketi ile baska bir makinada denedim onda dogru olarak
calisti.
Kurmak istedigim makinanin ramiyla yada hddsi ile ilgili bir problem
olabilecegini dusundum. Ikisinide degistirerk denedim fakat yine olmadi.
Makina ozellikleri :
200MMX islemci,32 SDRAM, 4.5 Bigfoot hdd, 512 KB cache
ses karti ve cdrom.
Problem ne olabilir.Yoksa linux pentium MMX lerde bir problem mi
cikariyor yada sadece 200MMX lerdemi?
MMX makinalara linux kuraniniz varmi? Boyle bir hata ile karsilasaniniz
oldumu.

Tesekkurler.

Ozgur ISIK
Bilgisayar Muh.4