[LINUX:2247] Re: telnet'deki ilk mesajlar...

Sait Karalar (k-sait@hitit.bimel.com.tr)
Thu, 3 Dec 1998 20:33:53 +0200 (EET)

/etc/issue
/etc/issue.net

dosyaari isinizi gorur!
makina her kapani acildiginda [Red Hat icin] bu dosyalar eski haline
geliyor...

Red Hat de /etc/rc.d/rc.local dosyasinin en sonundan otomatikman
olusturuluyor.. oradan degisiklik yapilirsa bu sorundan ortadan kalkar..

slakware de ayni yada benzerdir sanirim... hatirlamiyorum...

iyi gunler...

- ~ Sait Karalar \
- Bimel LTD, Ankara |----> http://www.bimel.com.tr/~sait/
- Network Group /