[LINUX:2051] Ynt: passwd

Gunduz Kederli (gunduz@uu20.bim.uludag.edu.tr)
Tue, 24 Nov 1998 18:53:52 +0200 (EET)

-----Özgün İleti-----
Kimden: eib <eib@egebirlik.org.tr>
Kime: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
Tarih: 24 Kasım 1998 Salı 20:31
Konu: [LINUX:2046] passwd

>arkadaşlar
>kullandığım user'ın passwd'ünü defalarca değiştirmeme ve hatta userı
>silip yeniden yaratmama rağmen mail passw'ümü bir türlü kabul
>ettiremiyorum ancak asıl problem gelen mailleri pine ile görebildiğim
>halde netscape'in mailbox'undan çek etmeye çalıştığımda passwordümü
>kabul etmiyor,netscape'in parametrelerini de kontrol ettim bir problem
>yok gibi görünüyor.buna benzer bir sorun yaşayan arkadaşlar varsa çözüm
>önerilerini bekliyorum.şimdiden teşekkürler

[LINUX:1887] e-mail sorunu... Mumin Olmez mail'ini okursan
aşagıdaki cozumu bulursun .

yalniz bu sorun bazi kullanicilarda (orn. ben :(( ) tekrar tekrar
olusabiliyor. sebebini ve Mumin Olmez'inde sorusunun cevabini bilen listeye
gecerse pekcok kisiye faydali olabilir.

ayrıca asagıdaki url'de herhangi bir sorunu listeye yazmadan once arastirmak
icin ideal
http://listweb.bilkent.edu.tr/linux/

selamlar..sevgiler

Gunduz KEDERLI