Re: [LINUX:905] News server nasil yaratilir

Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Tue, 15 Sep 1998 01:03:59 +0300 (EEST)

On Tue, 15 Sep 1998, oya wrote:

> Selamlar ,
> Ben newsgruba yeni katiliyorum. Projemi yaparken birçok yerde takiliyorum.
> Projemin konusu bir Universiteye news server kurmak. News server'e newsgroub
> tanimlamalarinin nasil yapildigini bilmiyorum. comp,misc gibi gruplar nasil
> olusturulur. Baska yerden de yardim istedigim zaman bana gelen mesaj
> netscape'de veya internet explorer de nasil newsgroup tanimlamasi yapacagimi
> yazıyorlar. Benim istedigim Universite'ye bir news server kurmaktir.
Selamlar,
Onecelikle news servermi yoksa listservermi kurmak istiyorsunuz ona bir
karar verin.. Cunku $u anda mailinizi attiGiniz yer bir listeci..
EGer news server kuracaksaniz ;
man in.nntpd diyip news server Ozelliklerini nasil konfigUre
edilebileceGini OGrenebilirsiniz..
Eger listeci kuracaksaniz ;
major-demo yada listproc Onerilebilir
ftp.linux.org.tr/pub/network/Daemons altinda listproc6.0 kusur var..
Umarim yardimci olabilmi$imdir..
dS
Not: Memleketime selamlar..;)