Re: [LINUX:901] Re: WinMOdem

Yavuz Selim Komur (komur@Bilkent.EDU.TR)
Tue, 15 Sep 1998 01:27:51 +0300 (EET DST)

On Mon, 14 Sep 1998, Ersin Cilingir wrote:

> piskinligini anlamak mumkun degil sayin Komur...bu konuda yorum bile
> yapmak
> istemiyorum.ozellikle seviye degistirmek...sadece yaptiginin iyi
> birsey
> olmadigini soyleyebilirim..eger siz buradaki ciddiyeti bozarsaniz emin olun ki sizden baska birileri
> de benzer sekilde girisimlerde bulunabilir.bu durumda sahislardan cok bu
> liste zarar gorur..

Peki siz istediginiz gibi dusunun.. Kimsenin beynine ve aklina kisit koyan
yok.. Sadece listeye birsuru gorduremedim tanitamadim gormedi etmedi
turunden mailler geliyor..

Herkesin kafasinda farkli bir gorme gordurme, tanitma sekli olabilir..
Mesala sizde kendi kafanizdaki bir tanitma, gordurme seklini yazdiniz..
Elinize saglik.. (Bu arada sizin sinirliliginiz bana degil ama hedef
sapmasi oldugu icin bana kiziyorsunuz ya neyse.. Siz bana kizmaya devam
edebilirsiniz.)

Sonra iyi niyetli (benim gibi "kek"lemek istemeyen :))) ) insanlar bulanik
suda balik avlamaya basliyorlar..

Gecenin bu vaktinde daha fazla seyler yazacak kadar dinc degilim..

Sonra devam etmek isterseniz..

Yavuz.