Re: [LINUX:656] Kernel 2.1.120

Yavuz Selim Komur (komur@Bilkent.EDU.TR)
Sun, 6 Sep 1998 10:27:25 +0300 (EET DST)

On Sat, 5 Sep 1998, Can wrote:

> 2.1.120 cIktI acaba deniyen oldu mu? sabah download ettim ama kurmadIm
> 2.1.119 da bi Cok ki$i kernel panic aldInI sOlio boot ederken 2-3 boot da

Ben herhalde cikan her kernel'i denemis birisi olarak bir sorunla
karsilasmadim.. 2.1.120 henuz derlemedim. Ama bir sorun cikaracak yama
degil.. QNX4 disklerini okuma ozelligi eklenmis.

Onun disinda config uzerinde bir hata yaptiysaniz boot edemeyebilir.
Birde SCSI varsa bazen boot problemi oldugunu biliyorum.

Yavuz.