Re: [LINUX:657] Re: libc & glibc

Yavuz Selim Komur (komur@Bilkent.EDU.TR)
Sun, 6 Sep 1998 10:29:50 +0300 (EET DST)

On Sat, 5 Sep 1998, Can wrote:

> On Sat, 5 Sep 1998, Yavuz Selim Komur wrote:
>
> Ole olabilir ama ben daha Onceden libc ile derlediim $eyleri glibc
> kurdukdan sonra kullanabilcekmiyim benim sorunum o korkmadan kurimmi?

Tabii rahatlikla kurabilirsin.. Hic bir sorun cikarmiyor.. gcc ve
binutuils yenilersen bundan sonra uretecegin programlar glibc olur. Onun
disinda biraz performans (oda belki) problemi olabilir.. Ama yinede 32
makinada uzun sure sorunsuz calistim.. ftp, web mail servisleri calisti.

Yavuz.